söndag 3 januari 2010

Hjälp vad tiden går fort

Det är inte klokt vad tiden går fort. Ändå är vi ju bara hemma och är lediga. Det här är iaf vad som hänt sen sist:

Juldagen:
Hmm vi gjorde nog inget speciellt alls den dagen. Jo lite pulka- och skidåkning blev det.

Annandag Jul:
Jag, Meja och Neo tog bussen till stan för att kunna handla lite och kika på reorna. Vi höll oss i Boländerna och hade riktigt mysigt med lunch på IKEA.

Natten mellan söndagen och måndagen var det dags för Neo att kräkas igen. Blev bara en gång så det var nog ingen magsjuka. Höll oss i karantän ändå måndagen och tisdagen.

På onsdagen fick vi handla med min pappa. Jag, Casper och Neo tog bussen till stan och började kika i lite olika affärer innan pappa skulle sluta jobba. På kvällen kom Meja hem igen och jag och Micke spelade lite miljonlotto. Så klart vann vi inget den här gången heller.

På Nyårsafton var Amanda och Emilia här och sov över. Vi skjöt upp raketerna redan vid halv åtta. Vid tolvslaget sov vi allihopa.

Nyårsdagen fyllde jag år så då blev det lite kalas här hemma. Tror det vzar åtta barn här och sex vuxna. fullt hus :-)

Igår åkte vi till Globen och tittade på Disney on Ice. Ett riktigt äventyr. Vi åkte först buss sen tåg och så tunnelbana oxå. Nästa gång ska Neo inte få följa med. Han har slagits, sparkat, skrikit och bitits. På själva föreställningen satt han iaf som ett ljus och tittade.

1 kommentar:

  1. Tiden går alltid vansinnigt fort när man är ledig. Ni har hunnit med en hel del iallfall på ledigheten.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en fortsatt härlig helg!

    SvaraRadera